TBB Chat

2013. augusztus 17., szombat

Rólam, rólunk

Sziasztok! :)

Kimberly Deep vagyok, egy 15 éves lány, aki épp most fogyott le 15 kilót. Tudod hogy? Igaz a diéta sem volt kihagyható, de a szerelmem, a tánc... Na ez segített nekem a plusz kilók leadásában. Az előző, kövér életem nagyon rossz volt. A nevemből (deep=mély) érthető, hogy nagyjából milyen vagyok. Mély érzelmeket táplálok vagy táplálhatok, esetleg nagyon mélyen megbánhatnak. Micsoda véletlen. 

New Yorkban laktunk mikor még dagi voltam. A szüleim új munkája miatt most költöztünk ide Londonba. Nagyon sokat költöztünk már, szálltam ide-oda, helyről-helyre, városból-városba esetleg volt olyan is amikor országból-országba. Éltem már Sydneyben, vagy épp egy kicsit Kínában. Most jó az életem, vannak jó fej, megbízható barátaim.  

Ilyen voltam körülbelül 1 évvel ezelőtt, de itt már leadtam pár kilót. Kicsit csúnya, de azért adtam magamra.:) 



Bemutatnám mostani önmagam. 


Fogytam és szépültem sőt ... egy kicsit fiatalodtam is.:)  

 
Ő Jackson Deep, a testvérem(bátyám). Jack-nek hívjuk. 

Ismerek pár embert Londonból, mert felkészültem a költözésre.:)
Bemutatnám őket: 
Ő az eddigi legjobb fej. Így a legjobb barátnőm is. Ő Barbara Herold. 





Őt már régóta ismerem. Avan Jogia-nak hívják. Szintén New-Yorkból Londonba költöztek nemrég. Ismert már akkor is, mikor még rajtam voltak a pluszkilók. Halálosan szerelmes voltam(vagyok) belé... de nem kellettem neki az alakom miatt.:( 
Ő egy aranyos fiú. Velem legalábbis nagyon kedves. Ő Louis, Louis Tomlinson.
 De Louisnak van egy nekem nem szimpatikus barátnője. Sandra McKensie.

Ő benne egy nagyon jó barátot ismertem meg. Ő Christian Burk. Kedves, bár úgy látom próbál hozzám közeledni. 

Remélem érdekes volt az ízelítő. Életem történetének 1. részét hamarosan olvashatjátok. Mondjuk... 2 komi után.:)  

Üdv: Kim   


6 megjegyzés: