TBB Chat

2013. augusztus 26., hétfő

5. rész - Chris

1 hónapja már a történteknek de még mai napig is kapok sms-t és (nem fogadott) hívásokat Avan-től. Megértem, mindenkinek ár egy második esély. DE! Nem egy ilyen történet után. Szerintem.. Meg más úgyis talpra álltam. Kiábrándultam Avan-ből. Azt hiszem...
El kell mennem boltba anyunak hozzávalókért. Már itt is vagyok. Mi is kell.. 1 kg liszt... igen.. cukor is... Jajjj!
- Ne haragudj nem figyeltem! Segítek.
Egy mély hang kezdett el beszélni. Mikor felnéztem... Aaahw.*-* Kicsit helyes.
- Köszi, de semmi baj. - mondtam kívánkozva.
Amúgy örültem, hogy segített... Kb így néztem:
 De legszívesebben ezt is csináltam volna...:

..ugyanis nagyon bejön ez a fiú.:) Rákérdeztem:
- Hogy hívnak?
- Christian Burk. És téged? - érdeklődött.
- Kimberly Deep.
- Lenne kedved valamikor találkozni? - kérdezte kíváncsian.
Nem lassítja le a dolgokat az biztos. De ez jó!
- Persze. Mondjuk ma?
- Oké. 3 órakor a kávézóban?
- Okés. - mondtam, bár vártam, hogy...
- Érted megyek. Hol laksz?
Na ezt vártam. Ráírtam egy kis cetlire a címem.
- Tessék. Várlak.
- Szia. - aranyosan elköszönt, én pedig tovább válogattam a venni valót.
Remélem benne nem csalódok mint Avan-ban. Kedvesnek látszik. De majd a bővebb infók kiderülnek.

3 óra.

Vártam, vártam... Már nagyon vártam őt. Egyszer csak csöngettek. Futottam is kinyitni az ajtót.
- Szia. Örülök neked. - mondtam.
- Hát még én neked! - kedveskedett.
Elmentünk a kávézóba. Minden jól alakult, egy kis tánc is lett belőle mert bál volt ott. Nem véletlen, hogy oda akart vinni.
 Tényleg gyorsan haladunk. Ma ismerkedtünk meg. De már hamar kiismertem. De... nem engedem, hogy első randin csókolózzunk. Ez egy új szabályom. Jobban meg kell ismernem őt.
Tényleg tök jól ment minden, amíg meg nem jelent valaki. Hát ki más? Avan volt az.
- Sziasztok, jól néztek ki együtt. Bár Kim, nem értem miért csalsz meg! - hazudva mondta.
- Hogy mi? Én? Avan, ne játszd meg magad! - zavarban voltam, azt sem tudtam mit mondjak.
Christian fura arcot vágott, mintha nem hinne nekem. De meg akarom magyarázni.
Chris elakart menni. Nem szó szerint futott és nem ugrottam rá, hogy megmagyarázzam, de kellett erőlködnöm, hogy eltudjam mondani... de nem tudtam. Kiabáltam ki a kávézó ajtaján, nem érdekelt ki néz:
- Chris, már rég szakítottunk! Ne higyj neki!
De már elment... Most mi lesz?!? Elegem van Avan-ból...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése